Mesaj Panosu

Aşağıdaki yorum bölümünden istediğiniz konu hakkında oyun sorunlarınız, problemleriniz, sevinçleriniz, anılarınız hakkında herşeyi paylaşabilirsiniz. Transformice.biz Biz bir aileyiz 🙂



136 Yorum var.

  1. tiyatrosever dedi ki:

    mrb arkdşlarr.

    • mkyheadshot dedi ki:

      mrb

      • Ashoka dedi ki:

        Gee7en haftayı Karadeniz’de gee7irdim. Sinop ile Hopa arasında tfcm sahil kent ve kaaslabarına uğradım. Arae7 termometremde en yfcksek 29C’yi gf6rdfcm. Bu sıcaklıkta gfcndfcz saatleri hie7 de bunaltıcı değildi. Ancak, akşam saat 7 ile 11 arası nemi hissediyor ve rahatsız oluyorsunuz. Abartılacak kadar değil ama. Bence Karadeniz yazın bu zamanlarının rahat yaşanabileceği bir bf6lge.

      • çınar dedi ki:

        ben mesaj yazamıyorum ve bomba falan nerden alınıyo acaba

    • samet dedi ki:

      beyler ok guzel

  2. tiyatrosever dedi ki:

    arkdaş olmak isteyen varmı?

  3. mkyheadshot dedi ki:

    Selam ıncorrect version hatası kolay yolla nasıl düzelir ACİL CEVAP

  4. mkyheadshot dedi ki:

    racingggggg herkez gelsinnnn

  5. bcrmemet dedi ki:

    kankiler /room racing 4115’e gelin seri kasıyoz ama rcingde pey vermiyo

  6. vanqur dedi ki:

    transı boka cevirmişiniz visne sen adminleri ulaşırmızın benim yerime yada adminlere söle bu çarı transı yasaklasınlar firstokan transı girmesine izin vermesinler bennnnnnnnnnnn vanqur sukaleci de yardim etmezmi bilmem abim görmüş sinirli birisi öfkeli kabymış son sözüm bu sydoline sende hiç kimseye yardim etme güzel güzel first pey kas. hepiniz çok kçtü davranışlar yapıyonuz . herkez madatör oyun kurucusu admin kurucu yardimcisi yönetici hiç kimseye bakamyın keyf yapın tmmı böle güzel güzel oturun hiç biriniz yardim sever deilsiniz.

    • admin dedi ki:

      Ne demek istediğinizi anlamadık, daha detaylı ve düzgün bir dille yazarsanız. Transformice.biz yöneticileri olarak yardım etmeye çalışalım.

  7. Emirhan dedi ki:

    Arkadaşlar benim transformice çarımı çaldılar nasıl geri alıcam e postası yok

    • admin dedi ki:

      Ne yazikki, hiç bir doğrulama imkanınız olmadığından geri almanıza imkan yoktur. Eposta adreslerinizin güncel olmasına dikkat ediniz.

  8. surenur karaca dedi ki:

    ben hesap açmadım diye yazamıyorum açmasınıda bilmiyom yazamıyorum sadece oyunnuyorum şuan benim kuzenimd ebu oyunu oynuyo 2 bizde hesap oluşturucaz artılk bende <3 konuşucam

  9. surenur karaca dedi ki:

    bence çokk güzel bir oyun

    • esra dedi ki:

      Katılıyorum ama tablettende girilmeli yardım edin lütfenn 🙁

    • Renato dedi ki:

      Oh be. Uzun bir zamandc4b1r c3bczerimdeki yac49fmur herastini giderdim. 20 dk etkili bir yac49fmur yac49fdc4b1.Cephenin ilk gelic59findeki yukarc4b1daki soc49fuk havanc4b1n yerden to1c48pladc4b1c49fc4b1 nemin jet hc4b1zc4b1yla yukarc4b1ya doc49fru yc3bckselmesi ayrc4b1 bir keyif verdi.5 dakikada c387ayc4b1rovanc4b1n c3bcstc3bcnc3bc kara bir bulut kapladc4b1.Hortum c3a7c4b1kar diye elimde makina bekledim.

  10. esra dedi ki:

    ADMİN YARDIM ET LÜTFEENN !!!
    Tranformice çok güzel bir oyun bayılarak oynuyorum iyki var ama bilgisayardan giriliyor düzgünce ama tabletten giremiyorum internete transformice yazıyorum ve siteye giriyorum açılıcak gibi oluyor ama sadece siyah ekran çıkıyor ve mavi soru işaretli bir küçük küp çıkıyor oyun açılmıyor anlıycağın lütfen tabletten giriyrdum ama şimdi olmuyor neden ??

  11. samet dedi ki:

    kanka olmak isteyen veya sew amama kız benim ismim samet

  12. Talha dedi ki:

    oyunda çarımı giriyorummm şifreyi giriyom ekran rengi soluyooo öle kalıooo oyuna girmio

  13. Talha dedi ki:

    yardım edermisinizzz adminn yardımmm ettttt

  14. barcrtc barış dedi ki:

    beyler kız sew ararım özellikler farketmez nefel alsın yeter barcrtc ekleyin konuşak

  15. cenk dedi ki:

    ya ben bazı yerlerden çıkamıyorun ne yapmalıyım mesela peyniri aldım mı peynir almadığım zamamn çıktığım yerden peynir alınca çıkamıyorum ne yapmama gerek

  16. kemal dedi ki:

    ya çilek çektim oyun ikide b,r kapanıyo nasıl yapabilirim

  17. mervenur dedi ki:

    çilek nasıl toplanır

  18. Ahmet dedi ki:

    ya foruma giremiyoruz admin niye acaba sorununu çözermisin gün 31 ağustos

  19. sude dedi ki:

    merhaba benim seviyem 30 ama şamanlıkta 1 gözüküyor ve birşey alamıyorum lütfen yardımcı olun kullanıcı ad : kimonata

  20. rıdvan dedi ki:

    bendede aynısı

  21. rıdvan dedi ki:

    ben kaç level olduğumu bile bilmiyorun yardım 🙁

  22. seren dedi ki:

    bugün günüm çook güzel gecti transformice ailesiii 🙂

  23. Alirzo dedi ki:

    room odası nasıl kurcam
    bunu biliyomusunuz

  24. Alirzo dedi ki:

    vanilla 6 nasıl kurukur

  25. berke dedi ki:

    oyunA giriyom hiç bişey yazmıyo çarıma girece açılmıyo yardım lütfen

  26. mervenur dedi ki:

    oyuna giriliyo transformice aç normal biz oynama olur belki 😀 😉

  27. eylüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül dedi ki:

    nasıl room oda kuruluyo lütfen tane tane anlatırmısınız

  28. eylüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül dedi ki:

    yaaaa ben room kuramıyorum nasıl kurucam off öğrenmessem room kuramamki

  29. gshfeyfyhdn dedi ki:

    mallar niye atlamadınız ben atladım yuvaya girdim

  30. elif emrrre dedi ki:

    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllll

  31. elif emrrre dedi ki:

    ck gzlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  32. yagmurbkm dedi ki:

    çokk güzell

  33. Terminatordt (Transformice adım dedi ki:

    ne zaman açılcak transformice

  34. mervenur dedi ki:

    Sude Seviyen 30 ya Bir kere Bende Eski Çarımda 30 seviyedeydim Ama Şaman Olunca Şamanlıkta ! oluyor Çünkü Peynir, İle fareleri kurtarıyorsun Ondan Canım…;) <3

  35. kadir dedi ki:

    zırh falan gelse daha iyi olur

  36. uğur dedi ki:

    ya oyun açılmıyor normalde açılıyordu

  37. Bahar Ece :DSs:SADas dedi ki:

    Süperrrrr be çok znginim yaşım 19 olduğu için çok iyi oynuyorm

  38. muhammet dedi ki:

    yaa adobto istiyo

  39. tuna dedi ki:

    oyuna girme tusuna basıyom sunucu yok diyo nolur aacil yardım edinnnn

  40. tuna dedi ki:

    hesbımı yazıyom oyuna gire basıyom sunucuyla bağlantı kesildi diyorrr

  41. damla dedi ki:

    Abi çarım açılmıo

  42. Gupsly dedi ki:

    LAN SÖYLE BI YAZI GELDI incorrect version try to reload the game BUNE AQ

  43. uğur dedi ki:

    şifremi giriyorum entıra basıyorum sonucuyla olan bağlantınız kesildi diyor aq

  44. gizli dedi ki:

    sunucu bağlantısı koptu oynanmıyo bu şeyi kaldırın

  45. gizem dedi ki:

    yaa neden açılmıyo çar ?? ne yapıyosanız çabuk yapın amk

  46. Efe dedi ki:

    bi arkadaşıma herşey yaptım pardon üstüne bile işeydim uyanmadı XD

  47. adse dedi ki:

    süper oyun daaa bii hesapp oluşturamadım

  48. İLKNUR dedi ki:

    EŞEK ŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  49. talha dedi ki:

    Çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook kötü hiç çar açmadım

  50. porna123 dedi ki:

    resul hadı lan a.m.k

  51. zeynep mellek dedi ki:

    harika herkeze öneriyorum

  52. zeynep mellek dedi ki:

    Transformice – Çılgın Fareler
    İletişimMesaj PanosuNasıl Oynanır ?Popüler OdalarSosyal Ağlar
    Mesaj Panosu

    Aşağıdaki yorum bölümünden istediğiniz konu hakkında oyun sorunlarınız, problemleriniz, sevinçleriniz, anılarınız hakkında herşeyi paylaşabilirsiniz. Transformice.biz Biz bir aileyiz 🙂

    
    74 Yorum var.
    « 1 2 3 4 5 6 »
    rıdvan diyor ki:
    2 Eylül 2014, 17:23
    ben kaç level olduğumu bile bilmiyorun yardım 🙁
    Cevapla
    seren diyor ki:
    2 Eylül 2014, 22:27
    profiline gir ve bak rıdvan ağa
    Cevapla
    eylüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül diyor ki:
    5 Eylül 2014, 21:14
    profiline bak
    Cevapla
    seren diyor ki:
    2 Eylül 2014, 22:27
    bugün günüm çook güzel gecti transformice ailesiii 🙂
    Cevapla
    Alirzo diyor ki:
    3 Eylül 2014, 08:17
    room odası nasıl kurcam
    bunu biliyomusunuz
    Cevapla
    selen diyor ki:
    3 Eylül 2014, 08:37
    ./room alirzo noktasız yazacaksın ve alirzo yerine istediğini yazabilirsin 🙂
    Cevapla
    efe furkan diyor ki:
    18 Eylül 2014, 15:20
    alizo yeri ne
    Cevapla
    Alirzo diyor ki:
    3 Eylül 2014, 08:37
    vanilla 6 nasıl kurukur
    Cevapla
    translategp diyor ki:
    18 Eylül 2014, 15:56
    ./room vanilla 6 yaz noktasız
    Cevapla
    berke diyor ki:
    3 Eylül 2014, 08:57
    oyunA giriyom hiç bişey yazmıyo çarıma girece açılmıyo yardım lütfen
    Cevapla
    mervenur diyor ki:
    5 Eylül 2014, 18:55
    oyuna giriliyo transformice aç normal biz oynama olur belki 😀 😉
    Cevapla
    eylüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül diyor ki:
    5 Eylül 2014, 21:12
    nasıl room oda kuruluyo lütfen tane tane anlatırmısınız
    Cevapla
    uğur diyor ki:
    22 Ekim 2014, 09:35
    ./room vanilla 3 noktasız mesaj yerine yaz
    Cevapla
    eylüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül diyor ki:
    5 Eylül 2014, 21:13
    yaaaa ben room kuramıyorum nasıl kurucam off öğrenmessem room kuramamki
    Cevapla
    gshfeyfyhdn diyor ki:
    17 Eylül 2014, 18:48
    mallar niye atlamadınız ben atladım yuvaya girdim
    Cevapla
    elif emrrre diyor ki:
    22 Eylül 2014, 14:02
    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllll
    Cevapla
    « 1 2 3 4 5 6 »
    Yorum yaz
    İsim

    Mail

  53. Azerbaijan Army Comandes Renomeno dedi ki:

    Bence iyi oyun ama en iyi kabilelerden biri D X A Club. Kabilesidir bence uye olun:)

  54. mehmet emre dedi ki:

    arkadaşlar ne ypmam gerekiyor sürekli bu ad kullanılıyor diyor da

  55. samet dedi ki:

    oyun açılmıyo

  56. EFE dedi ki:

    oyun herkeste mi açılmıyor?

  57. Esat dedi ki:

    bu bizim internette bağlı biri hack açıyor herseferinden saatlik ban yiyor bundan dolayı bnde griemiyorum bu hack kulananlara direk süresiz ban kulanın lütfen bizide oyundan mahrum etmeyin

  58. semih dedi ki:

    OYUNA GİREMİYORUM SAAT 9:00 İTİBARİYLE HATA VERİYOR

  59. irem nur dedi ki:

    sunucu aç şu oyunu

  60. barış dedi ki:

    benim levelim 27 ama şaman iken levelim 1 oluyo

  61. berat dedi ki:

    acılmıyo cok çirkin

  62. can yati dedi ki:

    mk lar hack yapıyoz ban yiyor 🙂

  63. gözde dedi ki:

    adım farsimpey . ben prophunt oynamak istiyorum ama başka map çıkıyor, ne kadar denediysem prophunt mapı çıkmadı, normal map çıkıyo, eşya mapının ismimi değişti yardım et admin lütfen :((

  64. emir dedi ki:

    Açılmıyor

  65. adem dedi ki:

    salaklar

  66. adem dedi ki:

    emir semi sin ben suat

  67. lara dedi ki:

    oyun açılmıyorrr

  68. lara dedi ki:

    açılmıyot

  69. emir dedi ki:

    oyun açılmıyo
    abi yaaaaaaaaaaaaaa

  70. murat dedi ki:

    d:tombulg:12300nihat

  71. ayça akpnr dedi ki:

    ya açın artık şu oyunu ben giremiyom sıçtınız oyunun içine yeminle açın ya

  72. resul dedi ki:

    beni mod yapabilirmisiniz ad offfoyun

  73. furkan dedi ki:

    alın sise süper car kulanıcı.süper11şifre.süpermen

  74. furkan dedi ki:

    alın süpermi süper bir carkulanıcı.süper11şifre.süpermen

  75. muhammed dedi ki:

    ya beni allahıan vip yapın lütfen allahıan ad:akcmuhammett

  76. kraliemzehra ve xcrayzfarexq dedi ki:

    Giremiyorum telefondan olmuyor bilgisayar bozuldu özur dilerim askim

  77. kraliemzehra ve xcrayzfarexq dedi ki:

    Giremiyom askiiiiiim

  78. gusülsüz dedi ki:

    vallaha oyunun içine ettiniz amk girilmiyor !!!

  79. yasin dedi ki:

    Oyuna Giriyorum Tm Yarısmaya Baslıcam sn ye sonra Sunucuyla bağlatınız kesildi diyor durmadan Nasıl cözebilrim

  80. yağmur dedi ki:

    adın prenses şif naz123

  81. Rondomslayer dedi ki:

    ya 1 tane kod kullandım yazılar maya yazılarına benzedi :(((((

  82. ProCreeperTR dedi ki:

    ya ben oyuna giremiyooom:(

  83. Elif diyor ki: dedi ki:

    lan girmiyo

  84. yağız dedi ki:

    nasıl mesaj atılır

  85. irem dedi ki:

    Yaa ben aslinda. Trancfortmiceue telefonla girdim nasil aca bilirim bilen vatsa mesajini bura atsin

  86. irem dedi ki:

    Ya arisami var ne lan acildi oldu cocuklar nasil acilacaba biloorum telwfondan bile orwndim.

  87. ysuf dedi ki:

    /room racing ozanxking şifre 123

  88. ysuf dedi ki:

    /room racing ozanxking şifre: 123

  89. umut dedi ki:

    cccoooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk gggggggggggggüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllll

  90. mehmet dedi ki:

    sifreye hep yanlıs diyor

  91. ahmet dedi ki:

    alın size muhteşem ötesi çar ID: xxffxxffsad şif:lollol12
    hayırlı olsun

  92. ahmet dedi ki:

    100 lwl
    daha fazla çar istiyosan yorum yapın
    yüksek lewelli

  93. kübrA dedi ki:

    ADMİN OYUN AÇILMIYO SUNUCU İLE BAĞLANTISI KESİLDİ YAZIYO LÜTFEN BUNU GÖREN BURDAN CEVAP VERSİN BANA TEŞEKKÜRLER..

  94. Samet dedi ki:

    Tanışıp arkadaş olmak isteyen kız/erkek oyuncular instagramfan özel mesaj atsın. İsmim (Samet_baba42)

  95. defocik dedi ki:

    offffffffffff ayarlamada neyın nesı yenılık yok bısey yok neyın ayarı bu lan .

    • Rasobeyzak dedi ki:

      Bende Aynı Sorunu Yaşıyorum Defne Yılbaşı Ayına Girdiğimiz İçin Hediye Kutusu Kodu Yazıyolar Galiba Bugün

  96. Rasobeyzak dedi ki:

    02.12.2016 Tarihli Günde TFM Açılmıyor Yani Bugün Neden Açılmıyor Yardımcı Olurmusunuz

  97. Rasobeyzak dedi ki:

    Oyun Açıldı Hepinize Hayırlı Uğurlu Olsun 😀

Yorum yaz